کمک فنر جلو بادی (برقی) اورجینال مرسدس بنز E250 مدل 2014 , 2015

جدید

  • کمک فنر جلو ، برقی (بادی) اصلی مرسدس بنز
  • قابل نصب بر روی مرسدس بنز دارای اتاق W212
  • مخصوص مرسدس بنز E250 مدل سال های 2014 , 2015
  • کیفیت عالی کمک فنر جلو برقی

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

 
بررسی تخصصی

کمک فنر جلو ، برقی (بادی) ، اصلی مرسدس بنز E250 مدل سال های 2014 , 2015 دارای اتاق W212

کمک فنر جلو در خودرو های مرسدس بنز در دو مدل ساده و یا بادی (پنوماتیک) می باشد که به نوع بادی ، کمک فنر برقی نیز گفته می شود. جهت اطمینان از نوع کمک فنر مرسدس بنز خود ، شماره شاسی مرسدس بنز خود را از طریق شماره های بالای صفحه برای ما ارسال نمایید و یا با ما تماس گرفته تا کارشناسان آرکاموبیل شما را در انتخاب کمک فنر مرسدس بنزتان راهنمای کنند. کمک فنر پیش روی شما از نوع برقی (بادی) بوده و مناسب برای مرسدس بنز E250 مدل سال های 2014 , 2015 می باشد. این کمک فنر برای مرسدس بنزهای دارای اتاق W212 مناسب می باشد. کمک  فنر اصلی مرسدس بنز E250 مدل 2014 , 2015 دقیقا همان کمک فنری است که شرکت مرسدس بنز بر روی خودروهای خود قرار می دهد و تمامی استانداردهای شرکت مرسدس بنز در آن رعایت شده است.

کمک فنر چیست :

کمک فنر خودرو یکی از اجزای اساسی و مهم خودرو می باشد و نیاز است در بررسی های دوره ای خودرو در کنار سایر اجزا مانند ترمزها ، تایرها ، سیستم فرمان کمک فنر ها هم مورد بررسی قرار گیرد.کمک فنر ها در ساده ترین حالت یک پمپ روغن هیدرولیک هستند که به عملکرد و حرکت صحیح سیستم تعلیق خودرو و فنر بندی ها کمک می کند. وظیفه اصلی و کلیدی کمک فنرها حفظ تایرهای خودرو روی سطح جاده در تمامی شرایطهای پیش آمده برای خودرو می باشد و به سیستم ترمزگیری خودرو کمک کرده و از بلند شدن چرخ ها از سطح جاده جلوگیری می کند.

کمک فنر جلو ساده اورجینال مرسدس بنز E250 مدل 2011 , 2012 , 2013

وظیفه کمک فنر ها در خودرو :

 کمک فنر ها در خودرو دو وظیفه بر عهده دارند ؛ یکی کنترل حرکت در سیستم تعلیق و فنربندی خودرو و دیگری حفظ تماس لاستیک ها با سطح جاده در شرایط مختلف. سطح زیرین تایر تنها قسمتی از خودرو است که با جاده در تماس است و در هر لحظه که اتصال تایرها با جاده کاهش یابد یا از بین برود توانایی رانندگی و فرمان پذیری خودرو دچار اختلال می شود.

کمک فنرها انرژی حرکتی سیستم تعلیق خودرو را گرفته و آن را تبدیل به انرژی گرمایی می کنند و گرمای تولید شده را وارد هوا می کند. همانطور که اشاره شد کمک فنرها در ساده ترین حالت یک پمپ روغن هستند، زمانی که سیستم تعلیق خودرو به بالا و پایین حرکت می کند سیال هیدرولیکی موجود در کمک فنر تحت فشار قرار می گیرد، کمک فنرها به صورت اتوماتیک نسبت به سطح جاده تنظیم می شوند و هرچه سیستم تعلیق سریعتر حرکت کند کمک فنرها مقاومت بیشتری را ایجاد می کنند و تعادل خودرو را حفظ می کنند.    

نشانه های کمک فنر آسیب دیده :                           

آیا می خواهید زمان دقیق تعویض کمک فنر خودرو را بدانید؟ علائم کمک فنر آسیب دیده را نمی دانید؟ در ابتدا بایستی کمی در مورد طراحی کمک فنر بدانید. یکی از وظایف اصلی کمک فنر در خودرو حفظ لاستیک ها روی سطح جاده در مسیر های دارای پستی و بلندی می باشد که این کار به راننده در حفظ و کنترل خودرو کمک می کند. کمک فنر از یک سیلندر تشکیل شده است که با روغن هیدرولیک پر شده است و یک تیوپ که سیلندر فشار نامیده می شود و یک پیستون که در داخل سیلندر داخلی حرکت می کند.کمک فنر از طریق بوش های لاستیکی به خودرو متصل می شود.

اتفاقات متفاوتی ممکن است برای کمک فنر بیفتد و علائم گوناگونی را به وجود بیاورد که در ادامه بعضی از این علائو را مشاهده می کنید:

  • لرزش هنگام رانندگی
  • صدا هنگام ترمز گرفتن
  • افزایش زمان توقف پس از ترمزگیری
  • خوردگی در لاستیک ها
  • نشت روغن از کمک فنر
  • مشاهده آسیب در بوش های کمک فنر

در صورت مشاهده هرکدام از علائم بالا خودرو خود را جهت بررسی نزد تعمیرکاران مجاز برده و سیستم تعلیق و کمک فنر ها را مورد بازدید قرار دهید تا از آسیب های جبران ناپذیر جلوگیری گردد.

جهت مشاوره ، قیمت بروز و خرید کمک فنر با کارشناسان ما تماس گرفته و همچنین جهت انتخاب کمک فنر مناسب خودروی خود شماره شاسی خودرو را از طریق شماره های بالای صفحه ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل شما را راهنمایی نمایند.

 
جزئیات فنی
نام کالاکمک فنر جلو
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 250
سال ساخت خودرو2014 , 2015
اتاق خودروW 212
جزییات کالاکمک فنر بادی (برقی)
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهاصلی (اورجینال مرسدس بنز)
موقعیت نصب کمک فنرکمک فنر جلو

30 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0