کمک فنر عقب برقی اورجینال مرسدس بنز E200 مدل 2014 , 2015

جدید

  • کمک فنر عقب ، برقی ، اصلی مرسدس بنز
  • قابل نصب بر روی مرسدس بنز دارای اتاق W212
  • مخصوص مرسدس بنز E200 مدل سال های 2014 , 2015
  • کیفیت عالی کمک فنر عقب برقی

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

 
بررسی تخصصی

کمک فنر عقب ، برقی ، اصلی مرسدس بنز E200 مدل سال های
2014 , 2015 دارای اتاق W212

کمک فنر عقب مرسدس بنز E200 مدل سال های 2014 , 2015 همانند کمک فنر جلو در خودرو های مرسدس بنز در دو نوع ساده و برقی یا بادی (پنوماتیک) می باشد. برای انتخاب و خرید کمک فنر عقب مناسب مرسدس بنز خود با ما تماس گرفته و یا شماره شاسی خودروی خود را از طریق شماره های بالای صفحه برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل قیمت کمک فنر عقب مناسب خودروی شما را اعلام کرده و در صورت تایید شما خرید کمک فنر عقب مرسدس بنز E200 شما را ثبت نمایند و برایتان ارسال نمایند.

کمک فنر عقب چیست :

کمک فنر عقب مرسدس بنز E200 مدل 2014 , 2015 یکی از اجزای مهم سستم تعلیق خودرو می باشد و در ساده ترین حالت یک پمپ هیدرولیک روغن می باشد و عملکرد صحیح کمک فنر عقب به عملکرد صحیح فنر بندی مرسدس بنز شما و همچنین سیستم ترمز و سایر اجزای سیستم تعلیق کمک می کند. کمک فنر عقب مرسدس بنز به حفظ لاستیک ها های خودرو روی سطح جاده در شرایط مختلف رانندگی کمک می کند و همچنین عملکرد صحیح کمک فنر عقب مرسدس بنز E200 مدل 2014 , 2015 , سبب کوتاه شدن زمان توقف خودرو پس از ترمزگیری و حفظ تعادل بهتر خودرو می شود.

وظیفه کمک فنر عقب مرسدس بنز در خودرو :

در حین رانندگی و در شرایط مختلف پستی و بلندی جاده ممکن است لاستیک خودرو از سطح جاده جدا شده که باعث کاهش فرمان پذیری ، از دست رفتن تعادل خودرو و عملکرد نا مناسب ترمز خودرو شود. کمک فنر عقب مرسدس بنز شما سبب حفظ لاستیک روی سطح جاده در شرایط مختلف می گردد و تعادل خودرو را حفظ می کند و این حفظ تعادل سبب بهبود فرمان پذیری و عملکرد سیستم ترمز می شود.
همانطور که گفته شد کمک فنر عقب مرسدس بنز همانند یک پمپ هیدرولیک می باشد و انرژی حرکتی سیستم تعلیق خودرو را به انرژی گرمایی تبدیل کرده و وارد هوا می کند و سبب حفظ لاستیک ها روی سطح جاده می شود.

نشانه های کمک فنر آسیب دیده :                           

کمک فنر عقب برقی مرسدس بنز E200 مدل 2014 , 2015 همانند سایر اجزا و سیستم های خودرو نیاز به بررسی دوره ای دارد و در صورت مشاهده علائم خرابی و آسیب دیدگی در کمک فنر عقب خودروی خود بایستی جهت حفظ تعادل و ایمنی خودرو نسبت به تعویض کمک فنر عقب اقدام نمایید.
برخی از نشانه های کمک فنر عقب آسیب دیده به شرح زیر است :

  • لرزش خودرو حین رانندگی
  • شنیده شدن صدا حین ترمزگیری
  • زیاد شدن زمان توقف حین ترمزگیری
  • مشاهده خوردگی در لاستیک ها
  • نشت روغن از کمک فنر
  • آسیب دیدگی در بوش کمک فنر

در صورت مشاهده هرکدام از علائم بالا خودرو خود را جهت بررسی نزد تعمیرکاران مجاز برده و سیستم تعلیق و کمک فنر ها را مورد بازدید قرار دهید تا از آسیب های جبران ناپذیر جلوگیری گردد.

جهت مشاوره ، قیمت بروز و خرید کمک فنر عقب، برقی ، اصلی مرسدس بنز E200 مدل سال های 2014 , 2015 دارای اتاق W212 با کارشناسان ما تماس گرفته و همچنین جهت انتخاب کمک فنر مناسب خودروی خود ، شماره شاسی خودرو را از طریق شماره های بالای صفحه ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل شما را راهنمایی نمایند.

 
جزئیات فنی
نام کالاکمک فنر عقب
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 200
سال ساخت خودرو2014 , 2015
اتاق خودروW 212
جزییات کالاکمک فنر برقی
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهاصلی (اورجینال مرسدس بنز)
موقعیت نصب کمک فنرکمک فنر عقب

30 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0