میل موج گیر جلو اورجینال مرسدس بنز E300 مدل 2011 , 2012 , 2013

جدید

  • میل موجگیر جلو اصلی مرسدس بنز
  • قابل استفاده برای مرسدس بنز های دارای اتاق W212
  • مخصوص مرسدس بنز E300 مدل های 2011 , 2012 , 2013
  • کیفیت عالی میل موجگیر جلو

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

 
بررسی تخصصی

میل موجگیر جلو اصلی مرسدس بنز E300 مدل سال 2011 تا 2013 اتاق W212

میل موج گیر اورجینال مرسدس بنز E 300 مدل سال های 2011 , 2012 , 2013 دقیقا همان میل موجگیری است که شرکت مرسدس بنز بر روی خودروی مرسدس بنز E300 شما قرار داده است و تمام استانداردهای شرکت مرسدس بنز در آن رعایت شده است . میل موج گیر یکی از اجزای سیستم تعلیق مرسدس بنز شما می باشد و عملکرد مناسب آن به عملکرد مناسب سیستم تعلیق و رانندگی نرم تر و راحت تر هنگام عبور از ناهمواری های سطح جاده کمک می کند. میل موجگیر پیش رو شما مناسب برای مرسدس بنزهای دارای اتاق W212 می باشد.

میل تعادل از تکان های شدید خودرو جلوگیری می کند و تعادل خودرو را در هنگام عبور از پیچ های جاده حفظ می کند. اکثر خودروها دارای یک میل تعادل در سیستم تعلیق جلو و یک میل تعادل در سیستم تعلیق عقب می باشند و بعضی دیگر از خودرو ها تنها یک میل تعادل در قسمت جلو می باشند.خودروهای اسپرت دارای میل تعادل ضخیم تری برای حفظ تعادل هنگام عبور از پیچ های تند می باشند. میل تعادل از دو سمت از طریق بوش های لاستیکی به میل موج گیر ها متصل است و میل موجگیرها هم از طریق بوش ها به سگدست متصل می گردد. در واقع میل موجگیر قطعه ای فلزی است که در دو طرف آن بوش های لاستیکی قرار دارد و از یک طرف به میل تعادل و از یک طرف به سگدست متصل می شود.

به مرور زمان و کارکرد سیستم تعلیق خودور ، بوش های لاستیکی میل موج گیر دچار خوردگی می شوند و اولین نشانه خورده شدن بوش های لاستیکی میل موج گیر صدای است که هنگام عبور خودرو با سرعت کم از روی دست اندازهای سطح جاده از سیستم تعلیق به گوش می رسد. در موارد خیلی نادر اگر گریس داخل میل موج گیر خشک شود در هنگام حرکت ، از سیستم تعلیق صدایی به گوش می رسد. تعمیرکاران خودرو در هنگام چک دوره ای خودرو و زمانی که خودرو روی جک قرار دارد قادر به چک کردن میل موجگیر و بوش های لاستیکی آن می باشند. اگر میل موجگیر دچار پارگی در قسمت بوش ها شود وقتی به آن فشار وارد شود حالت خلاصی خواهد داشت و در صورت ایجاد پارگی شدید در بوش لاستیکی میل موج گیر امکان جدا شدن آن وجود دارد.اگر بوش لاستیکی میل موج گیر دچار پارگی شود و از هم جدا گردد در هنگام عبور از پیچ ها خودرو به یک سمت کشیده می شود و هنگام عبور از جاده های مسطح هم نیز تعادل نخواهد داشت. برای حفظ ایمنی خودرو بایستی میل موج گیر آسیب دیده را هرچه سریعتر تعویض نمایید.

                                            میل موج گیر جلو اورجینال مرسدس بنز E300 مدل 2011 , 2012 , 2013

در صورت آسیب دیدن یکی از میل موج گیر ها حتما نباید هر دو را تعویض کرد اما تعمیرکاران معمولا این پیشنهاد را می دهند که هر دو میل موجگیر را با هم تعویض نماییم چرا که هر دو میل موجگیر تحت فشار می باشد و در صورت آسیب شدید یکی از آنها میل موجگیر دیگر هم تا حد زیادی آسیب دیده است. در هنگام تعویض میل تعادل نیز نیاز به تعویض میل موجگیر ها نمی باشد اما چون هنگام جدا کردن میل موج گیر از میل تعادل ، امکان آسیب دیدن بوش های لاستیکی میل موجگیر وجود دارد پیشنهاد می شود تا میل موجگیر نیز تعویض گردد. برای تعویض میل موجگیر کیلومتر مشخصی در نظر گرفته نشده است و در صورت مشاهده علائم آسیب دیدگی و بازدید آن توسط تعمیرکار اگر نشانه های خرابی مشاهده گردد بایستی هر چه سریعتر میل موج گیرها را تعویض نماییم.

جهت مشاوره و خرید میل موج گیر مرسدس بنز E300 مدل 2011 , 2012 , 2013 با ما تماس گرفته و یا برای انتخاب میل موجگیر متناسب با مرسدس بنز خود شماره شاسی خودرو خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل شما را راهنمایی نمایند.

 
جزئیات فنی
نام کالامیل موج گیر جلو
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 300
سال ساخت خودرو2011 , 2012 , 2013
اتاق خودروW 212
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهاصلی (اورجینال مرسدس بنز)

18 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0