روغن هیدرولیک فرمان مرسدس بنز

0019892403

جدید

  • سطح کیفیت MB 345
  • مناسب برای انواع مدل مرسدس بنز سواری

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

 
بررسی تخصصی

روغن هیدرولیک فرمان مرسدس بنز  MB 345

روغن هیدرولیک فرمان مرسدس بنز دارای تاییدیه MB 345 کمپانی مرسدس می باشد و برای سیستم فرمان انواع مدل های مرسدس بنز سواری مناسب بوده و از سیستم فرمان هیدرولیک خودرو شما به خوبی محافظت می کند. روغن هیدرولیک فرمان مرسدس بنز MB 345 همان روغنی است که در هنگام تولید خودرو مرسدس بنز و تحویل به مشتری در سیستم هیدرولیک فرمان خودرو مرسدس بنز ریخته می شود و تمامی استانداردهای شرکت مرسدس بنز را دارا می باشد.

روغن هیدرولیک فرمان چیست ؟

بسیاری از رانندگان و صاحبان مرسدس بنز و سایر خودروها به این نکته توجه نمی کنند که روغن هیدرولیک فرمان نیز به اندازه ی روغن موتور در خودرو مهم و ضروری بوده و نیاز به بررسی دارد. درست است که شما روغن هیرولیک فرمان مرسدس بنز خود را به اندازه روغن موتور تعویض نمی کنید اما بررسی روغن هیدرولیک فرمان نیز از مسائل مهم و اساسی تعمیر نگهداری مرسدس بنز است.

انتخاب روغن هیدرولیک فرمان مناسب :

جهت انتخاب روغن هیدرولیک فرمان برای خودرو خود همیشه باید به پیشنهاد سازنده خودرو توجه کرد. روغن هیدرولیک فرمان مرسدس بنز MB 345 برای سیسم فرمان انواع خودروهای مرسدس بنز سواری در کلاس های مختلف E , C , S , CLS و ... مناسب بوده و عملکرد بسیار عالی در سیستم فرمان مرسدس بنز شما خواهد داشت.

چه زمانی روغن هیدرولیک فرمان را تعویض کنیم :

برخلاف روغن موتور ، روغن هیدرولیک فرمان نیاز به تعویض در دوره های کوتاه مدت ندارد ،اما باید به صورت دوره ای چک شود که آلودگی وارد آن نشده باشد و یا اگر دمای موتور مرسدس بنز شما به صورت نامتعارف دچار افزایش بیش از حد شده باشد سبب اکسید شدن روغن هیدرولیک خودرو شما خواهد شد. در صورتی هم که روغن هیدرولیک فرمان مرسدس بنز خود را به صورت دوره ای چک می کنید و مشکلی برای آن پیش نیامده است بهتر است هر پنج سال یا  پس از صد هزار کیلومتر کارکرد آن را تعویض نمایید. این کار باعث می شود تا عمر سیستم فرمان هیدرولیک مرسدس بنز شما افزایش یافته و از تعمیرات گران قیمت سیستم فرمان جلوگیری می گردد.

نکته ای که در مودر روغن هیدرولیک فرمان و روغن گیربکس حائز اهمیت است این است که هرگز این دو روغن را به جای هم در خودرو خود استفاده نکنید.            
                   

آرکاموبیل فروشگاه تخصصی لوازم یدکی و سیالات خودروهای بنز ، بی ام و ، پورشه

 
جزئیات فنی
نام کالاروغن هیدرولیک فرمان
شماره فنی0019892403
کشور سازنده قطعهآلمان
تعداد در پکیک عدد
حجم1 لیتر
سطح کیفیتMB 345

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0