چراغ جلو نیو مرسدس بنز E 200 مدل 2014 و 2015

جدید

  • قابل نصب بر روی اتاق W 212
  • قابل استفاده برای خودروهای با سال ساخت 2014 و 2015
  • اورجینال مرسدس بنز

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

برند : مرسدس بنز (اورجینال)

 
بررسی تخصصی

چراغ جلو جدید مرسدس بنز E 200 مدل 2014 و 2015

کمپانی مرسدس بنز به صورت عرف طی دوره های 5 ساله، تغییراتی را در طراحی و تولید خودروهای خود ایجاد می کند. این تغییرات شامل طراحی اتاق و بدنه خودرو نیز می شود. چراغ های جلو مرسدس بنز کلاس E نیز از این قضیه مستثنی نبوده و بدیهی است خودروهای مرسدس بنز کلاس E 200 که در سال های مختلفی تولید شده اند، در رابطه با چراغ جلو، دارای شکل ظاهری و آپشن های متفاوتی هستند. در این صفحه چراغ جلو ساده مرسدس بنز مدل های E 200 با سال ساخت 2014 و 2015 را قرار داده ایم. لامپ چراغ جلو جدید بنز E 200 از نوع زنون می باشد. بهترین راه خرید چراغ جلو مرسدس بنز E 200 این است که شما با آگاهی از شماره شاسی اتومبیل خود، با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا شما را برای تهیه کالای مورد نیازتان راهنمایی نمایند.

چراغ جلو ساده مرسدس بنز E 200 مدل 2005 تا 2010

چراغ از مهمترین ابزارهای مورد نیاز خودرو برای رانندگی در طی شب می باشد و دز عین حال، به لحاظ طراحی، جلوه خاصی به رخ ماشین می دهد.

لامپ زنون

داخل هر چراغ زنون میزانی گاز زنون تزریق می شود که باعث شفافیت نور شده و از آنجا که هیچ رشته فلزی در ساخت آن بکار نرفته است،  پس احتمال سوختن این چراغ ها وجود ندارد. بنابراین انتظار می رود که هر چراغ زنون عمر طولانی تری در مقایسه با چراغ های هالوژنی داشته باشد. پایین بودن مصرف انرژی در لامپ های زنون، از دیگر ویژگی های این نوع لامپ می باشد.

نور بالا و نور پایین

چراغ جلو در مرسدس بنز E 200 نیز مانند هر خودروی دیگری دارای نور پایین و نور بالا می باشد. این چراغها در تاریکی شب به کمک راننده می آید تا مسیر جاده را ببیند؛ و درعین حال به سایر خودروها نشان می دهد که اتومبیل شما در این مسیر قرار دارد. حالت نور پایین، نور ملایمی را توزیع می کند تا جلو و اطراف ماشین به اندازه کافی برای دید راننده روشن شود. و در عین حال، میزان روشنایی آن برای رانندگانی که در لاین مقابل قرار دارند آزار دهنده نیست. حالت نور بالا، نور را به صورت متمرکز توزیع می کنند و مساحت بیشتری از جاده روشن می کند. ولی باید توجه داشت زمانی از نور بالا استفاده کرد که ماشینی از روبروی شما نمی آید. 

شما می توانید کلیه لوازم یدکی مورد نیاز مرسدس بنز خود را از آرکاموبیل تهیه نمایید. از آنجا که لوازم یدکی خودروهای سواری مرسدس بنز هریک دارای شماره فنی منحصر به فرد خود می باشد، بهتر است که از کد شاسی خودرو خود آگاه باشید. کارشناسان فروش ما در آرکاموبیل، آماده ارائه مشاوره تلفنی در خصوص لوازم یدکی مورد نیاز خودروی شما می باشند.

 
جزئیات فنی
نام کالاچراغ جلو
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 200
سال ساخت خودروقابل استفاده برای خودروهای 2014 و 2015
اتاق خودروW 212
کشور سازنده قطعهآلمان
موقعیت نصب چراغچراغ جلو
نوع لامپزنون
فرمت چراغNew

30 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0