فنر لول جلو اورجینال مرسدس بنز E280 مدل 2006 تا 2010

جدید

  •  فنر لول جلو اصلی مرسدس بنز
  • قابل نصب بر روی مرسدس بنز دارای اتاق W211
  • مخصوص مرسدس بنز E280 مدل سال های 2006 , 2007 , 2008 , 2009 , 2010
  • کیفیت عالی فنر لول جلو

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

برند : مرسدس بنز (اورجینال)

 
بررسی تخصصی

فنر لول جلو اورجینال مرسدس بنز E280 مدل 2006 , 2007 , 2008 , 2009 , 2010 دارای اتاق W211

فنر لول جلو اصلی مرسدس بنز E280 مدل سالهای 2006 , 2007 , 2008 , 2009 , 2010 دقیقا همان فنری است که شرکت مرسدس بنز بر روی خودرو های خود قرار می دهد و دارای تمامی استانداردهای شرکت مرسدس بنز می باشد. استفاده از لوازم یدکی استاندارد و اورجینال در مرسدس بنز شما سبب اطمینان از عملکرد خود رو می گردد و از هزینه های سنگین تعمیرات برای صاحبان خودرو جلوگیری می نماید. فنر لول جلو در خودرو های مرسدس بنز مانند سایر لوازم یدکی و قطعات ، براساس شماره فنی تقسیم بندی می شوند و برای انتخاب ، خرید و استعلام قیمت فنر لول جلو مناسب مرسدس بنز E280 خود ، از طریق شماره های بالای صفحه با ما تماس بگیرید و یا شماره شاسی مرسدس بنز خود را از طریق شماره های بالای صفحه برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما فنر لول جلو مناسب بنز شما را معرفی و قیمت آن را اعلام نمایند و در صورت تایید شما خرید فنر لول جلو مرسدس بنز E280 شما را ثبت نموده و کالایتان را ارسال نمایند.

اکثر خودرو ها دارای چهار فنر لول می باشند. هر یک از فنر لول ها یک گوشه از خودرو را ساپورت می کنند. فنر لول در خودرو نیاز به تعمیر دوره ای ندارد اما نیاز به تعویض پیدا می کنند. یکی از دلایلی که فنر لول نیاز به تعویض پیدا می کند شکسته شدن آن می باشد. فنر لول شکسته شده ار لحاظ ایمنی خطرناک می باشد، چراکه هم سبب از کار افتادن سیستم تعلیق خودرو می شودو هم تکه شکسته فن لول خودرو می تواند باعث پاره شدن لاستیک خودرو شود و یا با برخورد با اجزای دیگر ماشین آنها را از کار بیندازد. خطر دیگری که تکه شکسته شده فنر لول ایجاد می کند پرتاب شدن آن در سطح جاده و برخورد با موتور سواران و یا خودرو های دیگر می باشد. فنر لول شکسته شده بلافاصله باید تعویض گردد ، اگر یکی از فنر لول های خودرو شما زنگ زدگی شدید شده باشد مکانیک شما به احتمال زیاد پیشنهاد تعویض فنر لول را به شما می دهد.
یکی از دلایلی که سبب زنگ زدگی فنر لول خودرو شما می شود نمک هایی است که که در زمستان برای ذوب شدن برف و یخ روی سطح جاده ها پاشیده می شود.

فنر لول جلو بنز E280 اتاق W211

علائم فنر لول شکسته شده در خودرو :

در بعضی موارد فنر لول شکسته شده در هنگام عبور خودرو از سربالایی ها و گودال های سطح جاده صدای تق تق ایجاد می کند. در بیشتر مواقع فنر لول شکسته شده نشانه ای برای صاحب خودرو ایجاد نمی کند و در بررسی های دوره ای می بایستی توسط مکانیک مورد بررسی قرار گیرد. دلیل دیگری که باید فنر لول را تعویض نمود ضعیف شدن (خسته شدن ) آن می باشد. از نشانه های ضعیف شدن ( خسته شدن ) فنر لول خودرو شما که معمولا در خودرو های قدیمی قابل مشاهده است کاهش ارتفاع ماشین می باشد و این مورد در محور عقب خودرو بیشتر قابل مشاهده است. ضعیف شدن فنر لول های عقب خودرو سبب ضعیف شدن کنترل و فرمان پذیری خودرو می شود و در قسمت های داخلی لاستیک ها خوردگی ایجاد می کند. همچنین زمانی که ارتفاع فنر های عقب کاهش پیدا می کند نور چراغ های جلو خودرو به سمت بالا می رود و برای راننده خودروهایی که در جلوی خودرو شما قرار دارد مشکل ایجاد می کند. این مشکل در زمان میزان فرمان خودرو مشخص می شود ، چراکه کاهش ارتفاع فنر لول سبب تغییر در زاویه چرخ ها می شود ؛ در این مواقع معمولا مکانیک پیشنهاد تعویض فنر لول و سایر اجزای سیستم تعلیق را می دهد تا ارتفاع خودرو بهبود پیدا کند و زاویه چرخ ها تصحیح شود.

فنر لول جلو بنز E280 اتاق W211

آیا فنر لول چپ و راست در هر محور باید همزمان تعویض شود ؟

معمولا پیشنهاد می گردد که هر دو فنر لول چپ و راست در هر محور جلو و عقب به صورت همزمان تعویض گردد. بر اثر مرور زمان فنر لول ضعیف (خسته ) می شود ، بنابراین اگر شما یک فنر لول را تعویض نمایید ، فنر لول چپ یا راست نسبت به جاده پاسخ متفاوتی خواهد داشت و همچنین ارتفاع چپ و راست باهم متفاوت خواهد بود . معمولا در صورتی که خودرو شما نو باشد و نیاز به تعویض فنر لول داشته باشد مکانیک شما پیشنهاد تعویض یک فنر لول را می دهد و بایستی از فنر لولی دقیقا مشابه فنر لولی که روی خودرو نصب است استفاده نمایید.

جهت مشاوره ، قیمت بروز و خرید فنر لول جلو اصلی مرسدس بنز E280 مدل سال های 2006 , 2007 , 2008 , 2009 , 2010 دارای اتاق W211 با کارشناسان ما تماس گرفته و همچنین جهت انتخاب فنر لول جلو مناسب خودروی خود ، شماره شاسی خودرو را از طریق شماره های بالای صفحه ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل شما را راهنمایی نمایند.

 
جزئیات فنی
نام کالافنر لول جلو
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 280
سال ساخت خودرو2006 , 2007 , 2008 , 2009 , 2010
اتاق خودروW 211
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهاصلی (اورجینال مرسدس بنز)
موقعیت نصب فنر لولجلو

26 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0