دیسک ترمز جلو اورجینال مرسدس بنز E250 مدل 2014 , 2015

جدید

  •  دیسک ترمز جلو اصلی مرسدس بنز
  • قابل نصب بر روی مرسدس بنز دارای اتاق W212 
  • مخصوص مرسدس بنز E250 مدل سال های 2014 , 2015 
  • کیفیت عالی دیسک چرخ جلو
  • دارای ضمانت اصل بودن دیسک ترمز

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

برند : مرسدس بنز (اورجینال)

برچسب ها دیسک ترمز جلو

 
بررسی تخصصی

دیسک ترمز جلو اصلی مرسدس بنز E250 مدل 2014 , 2015 دارای اتاق W212

دیسک ترمز جلو اوریجینال مرسدس بنز E250 مدل سال های 2014 , 2015 که به آن دیسک چرخ جلو نیز گفته می شود دقیقا همان دیسک ترمزی است که شرکت بنز بر روی مرسدس E250 مدل 2014 , 2015 نصب می کند. دیسک ترمز هم مانند سایر لوازم یدکی و قطعات مرسدس بنز بر اساس شماره فنی تقسیم بندی می شود لذا برای مشاوره قیمت دیسک چرخ و همچنین خرید اینترنتی دیسک ترمز E250 مدل 2014 , 2015 با شماره های بالای صفحه تماس گرفته و یا شمار شاسی خودروی خود را ارسال نمایید تا دیسک ترمز اوریجینال مناسب مرسدس بنز شما از طرف کارشناسان آرکاموبیل به شما معرفی گردد.

دیسک ترمز چگونه کار می کند؟

دیسک چرخ یا همان دیسک ترمز خودرو در زمان حرکت ماشین به همراه چرخ خودرو می چرخد ، وقتی راننده خودرو پدال ترمز را فشار می دهد لنت های ترمز از دو طرف به دیسک ترمز فشار وارد کرده و سبب کاهش سرعت خودرو می شوند ، تا در نهایت با ادامه ترمز گیری توسط راننده و فشار لنت های ترمز به دیسک ترمز خودرو کاملا متوقف می شود. فشرده شدن لنت ترمزها به دیسک های چرخ خودرو سبب تبدیل انرژی حرکتی ماشین به انرژی گرمایی می شود.

دیسک ترمز بنز E250 مدل 2014 , 2015

چه زمانی دیسک ترمز را تعویض کنیم ؟

بر اثر رانندگی لنت های ترمز و دیسک چرخ خودرو دچار خوردگی می شوند، اگر خوردگی لنت ها و دیسک چرخ از حد ایمن بگذرد عملکرد سیستم ترمز کاهش پیدا می کند و ایمنی خودرو برای رانندگی از بین می رود. مشکلات دیگری مانند زنگ زدگی ، داغ شدن بیش از حد لنت و دیسک ترمز ، عملکرد ضعیف کلیپر ترمز هم می توانند سبب ضعیف شدن ترمز خودرو شوند و مسافت ترمز گیری تا توقف کامل خودرو را افزایش دهد.

برای اینکه سیستم ترمز خودرو عملکرد مناسب و ایمن داشته باشد بایستی قطعات آن را در بازه های زمانی مناسب مورد بررسی قرار دهیم و در صورتی که قطعه ای نیاز به تعویض داشت آن را تعویض نماییم. همچنین اگر مشکلاتی مانند افزایش مسافت توقف خودرو پس از ترمز گیری ، صداهای غیر عادی هنگام ترمز گرفتن ، تغییر حالت و عملکرد پدال ترمز نسبت به قبل و کشیدگی خودرو به یک سمت هنگام ترمزگیری را مشاهده کردید حتما بایستی اجزای سیستم ترمز را مورد بررسی قرار دهید. شرکت های سازنده خودرو کیلومتر کارکرد مشخصی را برای تعویض دیسک چرخ مشخص نکرده اند ولی پیشنهاد اکر خودروسازان بررسی سیستم ترمز شامل دیسک ترمز ، لنت ترمز ، کالیپر و روغن ترمز هر ده هزار کیلومتر می باشد. برای بررسی لنت ترمز ، دیسک ترمز و سایر قطعات بایستی چرخ های خودرو باز شود.
اولین بررسی که بر روی دیسک های چرخ انجام می شود بررسی ظاهری از لحاظ وجود خوردگی و زنگ زدگی روی آن می باشد. روش دیگز بررسی دیسک چرخ ها اندازه گیری ضخامت آنها می باشد و در صورت کاهش بیش از اندازه ، دیسک چرخ به تشخیص مکانیک بایستی تعویض گردد.

دیسک ترمز بنز E250 مدل 2014 , 2015

 

آیا دیسک ترمز چرخ جلو و چرخ عقب باید همزمان تعویض شود؟

دیسک های ترمز چرخ جلو نسبت به دیسک های ترمز چرخ عقب تحت کارکرد و فشار بیشتری می باشند و در اکثر خودرو ها ترمز های جلو سریع تر نیاز به تعویض لنت ترمز و دیسک چرخ پیدا می کنند. زمان تعویض دیسک چرخ و لنت ترمز به جنس قطعات و نحوه رانندگی هم بستگی زیادی دارد. تعویض دیسک ها و لنت های ترمز عقب و جلو خودرو کاملا مستقل از هم بوده و به صورت جداگانه نیز قابل تعویض می باشد. 

جهت مشاوره ، قیمت بروز و خرید دیسک ترمز جلو اصلی مرسدس بنز E250 مدل سال های 2014 , 2015 دارای اتاق W212 با کارشناسان ما تماس گرفته و همچنین جهت انتخاب دیسک چرخ جلو مناسب خودروی خود ، شماره شاسی خودرو را از طریق شماره های بالای صفحه ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل شما را راهنمایی نمایند.

 
جزئیات فنی
نام کالادیسک چرخ جلو
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 250
سال ساخت خودرو2014 , 2015
اتاق خودروW 212
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهاصلی (اورجینال مرسدس بنز)
موقعیت دیسک چرخجلو

30 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0