تیغه برف پاک کن اورجینال مرسدس بنز E200 مدل 2011 , 2012 , 2013

جدید

  • تیغه برف پاک کن اصلی مرسدس بنز
  • قابل نصب بر روی مرسدس بنز دارای اتاق W212 
  • مخصوص مرسدس بنز E200 مدل سال های 2011 , 2012 , 2013
  • کیفیت عالی تیغه برف پاک کن

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

 
بررسی تخصصی

تیغه برف پاک کن اورجینال مرسدس بنز E200 مدل 2011 تا 2013 دارای اتاق W212

تیغه برف پاک کن اصلی مرسدس بنز E200 مدل سال های 2011 , 2012 , 2013 دقیقا همان تیغه برف پاک کنی است که شرکت مرسدس بنز روی اتومبیل E200 مدل 2011 , 2012 , 2013 قرار می دهد و تمامی استانداردهای شرکت مرسدس بنز در آن رعایت شده است. برای مشاوره ، خرید و اطلاع از تیغه برف پاک کن مرسدس بنز خود شماره شاسی خودروی خود را از طریق شماره های بالای صفحه برای ما ارسال نمایید و یا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با توجه به شماره فنی تیغه های برف پاک کن شما را راهنمایی نمایند.

تیغه های برف پاک کن مسئول تمیز کردن شیشه جلوی خودور را در هنگام بارندگی و یا استفاده از مایع شیشه شور بر عهده دارند. تیغه های برف پاک کن عملکردی مشابه شیشه پاک کن های دستی دارند با این تفاوت که حرکت آنها روی شیشه از طریق یک موتور الکتریکی انجام می شود. تیغه های برف پاک کن در حرکت رفت و برگشتی خود روی شیشه اتومبیل ، آب ، برف ، مایع شیشه شور و سایر آلودگی ها را از روی شیشه پاک می کند. برف پاک کن خودرو به وسیله یک موتور الکتریکی کار می کند که این موتور الکتریکی به یک چرخ دنده متصل است و نیروی لازم را به یک میله بلند منتقل می کند و سبب حرکت تیغه های برف پاک کن می شود. چرخ دنده متصل به میله برف پاک کن نیروی کافی برای ایجاد سرعت مورد نیاز برف پاک کن را ایجاد می کند.

با حرکت بازوهای برف پاک کن ، تیغه های برف پاک کن بر روی شیشه حرکت می کنند. این تیغه ها از لاستیک ساخته شده اند و فشار لازم را برای پاک کردن رطوبت از روی شیشه ایجاد می کنند. بازوهای تیغه  های برف پاک کن به قسمت میانی تیغه ها متصل هستند و هر تیغه برف پاک کن هم چند بازویی جهت اتصال به بازوی اصلی دارد که فشار را بر روی سطح شیشه منتقل می کنند و سبب بهتر تمیز شدن سطح شیشه می گردد.

سیستم برف پاک کن تقریبا در تمام خودرو های سواری یکسان بوده و محل اتصال برف پاک کن در قسمت پایینی شیشه جلو قرار دارد ؛ یکی از برف پاک کن ها در سمت راننده قرار گرفته و دیگری در قسمت میانی شیشه جلو قرار گرفته است . هر دو برف پاک کن همزمان باهم کار کرده و سبب تمیز شدن سطح شیشه خودرو می گردد. برف پاک کن خودرو با سرعت های متفاوتی کار می کننند که از آهسته تا خیلی سریع می باشد و راننده نسبت به شدت بارندگی و میزان آلودگی شیشه آن را تنظیم می نماید.

چه زمانی تیغه برف پاک کن را تعویض کنیم ؟

تعویض به موقع تیغه برف پاک کن سبب افزایش ایمنی حین رانندگی می شود ، چراکه میدان دید راننده از طریق تمیز کردن شیشه جلو تامین می شود. بهتر است برای ایمنی خود و کارکرد مناسب برف پاک کن ها حداقل سالی یکبار تیغه های برف پاک کن را تعویض نماییم و از لحاظ کارشناسان بهترین زمان تعویض تیغه برف پاک کن خودرو آخر فصل تابستان می باشد ، چراکه در طول تابستان بر اثر تابش نور خورشید قسمت لاستیکی تیغه های برف پاک کن خشک شده است و با شروع بارندگی در پاییز و زمستان تیغه ها قادر نخواهند بود به خوبی شیشه اتومبیل شما را تمیز نمایند. همچنین در صورت تمایل در ایتدای بهار نیز می توانید تیغه های برف پاک کن را تعویض نمایید چراکه سرمای زمستان هم سبب خشک و شکننده شدن لاستیک های تیغه های برف پاک کن می شود.

بهتر است به صورت دوره ای تیغه های برف پاک کن را بررسی کنید و در صورت آسیب دیدن آنها را تعویض کنید و همچنین در صورت مشاهده علائمی که در ادامه ذکر می شود نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

ایجاد خط بر روی شیشه :

اگر تیغه های برف پاک کن در هنگام بارش برف ، باران و یا استفاده از مایع شیشه شور بر روی شیشه خط ایجاد کنند بایستی بررسی شوند ، اگر خط کوچک باشد با تمیز کردن تیغه های برف پاک کن مشکل حل می شود ، در غیر اینصورت می بایستی تیغه های برف پاک کن را تعویض نماییم.

ایجاد صدا هنگام حرکت روی شیشه :

اگر تیغه های برف پاک کن خودروی شما هنگام حرکت روی سطح شیشه ایجاد صدا نمایند ، زمان تعویض آنها مدت هاست که فرا رسیده است . تیغه های برف پاک کن باید کاملا نرم و بی صدا روی سطح شیشه حرکت کنند.

مشکل در قسمت لاستیکی تیغه برف پاک کن :

قسمت لاستیکی تیغه های برف پاک کن را با دستان خود به صورت دوره ای بررسی نمایید ، اگر هرگونه پارگی ، خشک شدگی و یا شکستگی مشاهده کردید می بایستی تیغه ها را تعویض نماییدچراکه قسمت لاستیکی مستقیما با شیشه در تماس بوده و هرگونه مشکل در این قسمت روی عملکرد برف پاک کن تاثیر می گذارد.

خم شدگی پایه فلزی تیغه برف پاک کن :

همانطور که قسمت لاستیکی برف پاک کن امکان آسیب دیدن دارد ، پایه فلزی تیغه هم در صورت کارکرد برف پاک کن روی برف سنگین و یا شیشه یخ زده امکان خم شدگی دارد. در صورت خم شدن فریم فلزی تیغه برف پاک کن ، قسمت لاستیکی آن به خوبی روی شیشه قرار نگرفته و عملکرد مناسبی در تمیز کردن شیشه نخواهد داشت و تیغه برف پاک کن نیاز به تعویض دارد.

 
جزئیات فنی
نام کالاتیغه برف پاک کن
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 200
سال ساخت خودرو2011 , 2012 , 2013
اتاق خودروW 212
جزییات کالاتیغه برف پاک کن
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهاصلی (اورجینال مرسدس بنز)

18 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0