سیستم تعلیق 

فروش انواع لوازم یدکی و قطعات سیستم تعلیق و جلوبندی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه. برای بررسی مشخصات و مقایسه لوازم و قطعات سیستم تعلیق و جلوبندی می توانید از قسمت جستجوی سایت استفاده نمایید. برای مشاوره قیمت و خرید لوازم یدکی و قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق بنز ، بی ام و، پورشه شماره شاسی و نوع قطعه یدکی جلوبندی و سیستم تعلیق را از طریق شماره های ب...

بیشتر
  • بلبرینگ چرخ
    بلبرینگ چرخ

    بلبرینگ چرخ انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW ، پورشه

  • میل موج گیر
    میل موج گیر

    فروش انواع میل موج گیر مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه. قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی براساس شماره فنی تقسیم بندی می شوند لذا برای خرید میل موج گیر کافی است شماره شاسی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه خود را به شماره های بالا ارسال نمایید تا کارشناسان ما ضمن مشاوره فنی مورد نیاز ، قیمت میل موج گیر را به شما اعلام نمایند. برای بررسی مشخصات و مقایسه انواع میل موج گیر می توانید از قسمت جستجوی سایت استفاده نمایید. آرکاموبیل به عنوان جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه اصل بودن میل موج گیر های ارائه شده را تضمین می کند و بهترین قیمت را برای هموطنان عزیز ارائه می کند

    میل موجگیر یکی از اجزای تشکیل دهنده سیستم تعلیق خودرو می باشد که از یک سمت به میل تعادل و از سمت دیگر به سگدست متصل می باشد و هنگامی که خودرو از پیچ های جاده عبور می کند همراه با میل تعادل به حفظ تعادل خودرو کمک می کند و همچنین در هنگام عبور از ناهمواری های سطح خیابان عملکرد مناسب میل موج گیرها سبب رفاه بیشتر سرنشینان می گردد و ضربه های سطح جاده را به اتاق منتقل نمی کند. در صورت آسیب میل موج گیر ها صدایی از سیستم تعلیق به گوش شما خواهد رسید.

  • طبق
    طبق

    فروش طبق انواع مدل های مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه. لوازم یدکی و قطعات خودروهای خارجی براساس شماره فنی تقسیم بندی می شود و بهترین راه جهت خرید طبق مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه ؛ ارسال شماره شاسی خودرو از طریق شماره های بالای صفحه برای ما می باشد تا کارشناسان آرکاموبیل ضمن مشاوره فنی ، قیمت طبق خودرو شما را اعلام نمایند. برای بررسی مشخصات و مقایسه انواع طبق مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه می توانید از قسمت جستجوی سایت استفاده نمایید. آرکاموبیل به عنوان جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه اصل بودن طبق های ارائه شده را تضمین می کند و همچنین بهترین قیمت طبق را برای مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه شما ارائه می کند.

    یکی از اجزای مهم و اساسی در سیستم تعلیق خودرو طبق می باشد. طبق وظیفه اتصال چرخ ها را به بدنه و شاسی خودور دارد . طبق خودرو از یک سمت به سگ دست و از طرف دیگر به شاسی خودرو متصل است. طبق ها اگر دچار آسیب شوند خودرو شما از ایمنی کافی برای رانندگی برخوردار نخواهد بود . در صورت آسیب به طبق خودور ، نسبت به بررسی و تعویض آن اقدام نمایید تا خطری شما و سرنشینان را تهدید نکند. در ادامه انواع طبق های عرضه شده در فروشگاه آرکاموبیل را مشاهده می فرمایید . از فیلتر های جستجوی پیشرفته سمت راست صفحه برای پیدا کردن طبق مناسب خودروی خود استفاده نمایید.

      در صورت نیاز به هرگونه مشاوره برای انتخاب طبق مناسب خودرو خود با مشاوران ما تماس گرفته و یا شماره شاسی خودرو خود را برای آرکاموبیل ارسال نمایید.

  • بوش
    بوش

    بوش های انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW ، پورشه

  • پیچ چرخ
    پیچ چرخ

    پیچ چرخ انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW ، پورشه

  • توپی چرخ
    توپی چرخ

    توپی چرخ انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW ، پورشه

  • سگ دست
    سگ دست

    فروش انواع سگدست مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه. برای خرید سگدست کافی است شماره شاسی مرسدس بنز ، بی ام  ، پورشه خود را از طریق شماره های بالای صفحه برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما قیمت سگ دست و هرگونه مشاوره فنی مربوطه را به شما اعلام نمایند. برای بررسی مشخصات و مقایسه انواع سگدست مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه می توانید از قسمت جستجوی سایت استفاده نمایید. آرکاموبیل به عنوان جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی و قطعات یدکی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه اصل بودن تمام کالاهای ارائه شده را تضمین می نماید و همچنین بهترین قیمت طبق را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

    سگدست قطعه ای فلزی و محکم است و قسمتی از سیستم تعلیق خودرو می باشد که دارای بازوهای متعددی می باشد که از یک سمت به چرخ خودرو متصل می شود و از سمت دیگر به سیستم تعلیق و سیستم فرمان متصل می گردد. سگدست حرکت فرمان ماشین را به عنوان جز نهایی سیستم فرمان به چرخ های خودرو منتقل می کند.در صورت آسیب سگ دست و یا خم شدن آن از رانندگی با خودرو خودداری نمایید چراکه به هیج عنوان از ایمین کافی برخوردار نمی باشد.در ادامه انواع سگ دست عرضه شده در فروشگاه آرکا موبیل را مشاهده می نمایید و از منوی جستجوی پیشرفته سمت راست صفحه می توانید سگدست مناسب خودروی خود را انتخاب نمایید

    در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما تماس گرفته و یا شماره شاسی خودرو خود را برای ما ارسال نمایید.

  • میل تعادل
    میل تعادل

    فروش انواع میل تعادل مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه . میل تعادل هم مانند سایر لوازم یدکی و قطعات یدکی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه دارای شماره فنی می باشد و بهترین روش برای خرید میل تعادل ، ارسال شماره شاسی خودرو خود از طریق شماره های بالای صفحه برای ما می باشد تا کارشناسان ما ضمن اعلام قیمت میل تعادل مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه شما ؛ مشاوره فنی مورد نیاز را هم در اختیار شما بگذارند. تمامی میل تعادل های ارائه شده در فروشگاه آرکاموبیل اصل می باشد و همچنین آرکاموبیل به عنوان جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی و قطعات و لوازم جانبی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه ؛ بهترین قیمت را برای شما ارائه می کند تا از کیفیت و قیمت میل تعادل خریداری شده آسوده خاطر باشید.

    میل تعادل یکی از اجزای مهم در سیستم تعلیق خودرو می باشد و همانطور که از اسم آن مشخص است به حفظ تعادل خودرو کمک می کند. عملکرد آن به این صورت است که وقتی از پیچ های جاده عبور می کنید نیروی وارد شده به چرخ های داخل پیچ و خارج پیچ را به یک تعادل می رساند تا از بلند شدن چرخ ها از سطح جاده و واژگونی خودرو جلوگیری کند. میل تعادل از دو طرف به میل موج گیرهای چپ و راست متصل است و میل موج گیر ها به سگدست وصل می باشند.

  • رام
    رام

    رام انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW ، پورشه

  • کمک فنر و لوازم کمک فنر
    کمک فنر و لوازم کمک فنر

    فروش انواع کمک فنر و لوازم کمک فنر مرسدس بنز ، بی ام و  پورشه. کمک فنر در خودرو های آلمانی مانند سایر قطعات براساس شماره فنی تقسیم بندی می شود ؛ لذا بهترین روش برای انتخاب و خرید کمک فنر برای مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه شما ارسال شماره شاسی خودرو برای کارشناسان ما می باشد تا ضمن اعلام قیمت کمک فنر به شما به سوالات فنی شما هم پاسخ دهند.برای بررسی مشخصات کمک فنر و مقایسه مشخصات آنها با هم می توانید از قسمت جستجوی سایت استفاده نمایید. آرکاموبیل به عنوان جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی و قطعات یدکی مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه اصل بون کلیه لوازم و قطعات ارائه شده را تضمین می نماید و بهترین قیمت را به هموطنان عزیز ارائه می کند.

    کمک فنر یکی از اجزای مهم در سیستم تعلیق خودرو می باشد که وظایف مهمی را بر عهده دارد. یکی از وظایف مهم کمک فنر حفظ تعادل و نگه داشتن لاستیک ها روی سطح جاده در هنگام عبور از جاده های ناهموار می باشد و همچنین در هنگام ترمز گیری به عملکرد مناسب ترمزها کمک می کند. بررسی دوره ای کمک فنر هم باید مانند سایر لوازم مصرفی در دستور کار صاحبان خودرو قرار گیرد تا از آسیب های آتی جلوگیری شود. در صورت داشتن هرگونه سوال فنی و استعلام قیمت کمک فنر بنز ، بی ام و ، پورشه و انواع لوازم یدکی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • فنر لول
    فنر لول

    فروش فنر لول انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW و پورشه در فروشگاه آرکاموبیل. فنر لول مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه مانند سایر قطعات بر اساس شماره فنی تقسیم بندی می شود و بهترین روش برای انتخاب و خرید فنر لول خودروی خود تماس از طریق شماره های بالای صفحه با کارشناسان آرکاموبیل و اعلام شماره شاسی خودروی خود می باشد و همچنین می توانید شماره شاسی خودروی خود را از طریق شماره های بالای صفحه ارسال نمایید تا کارشناسان آرکاموبیل ضمن مشاوره فنی ، قیمت فنر لول مناسب خودروی شما را اعلام نمایند و در صورت تایید سفارش شما را ثبت و فنر لول را برای شما ارسال نمایند. همچنین شما می توانید از قسمت جستجوی سایت نسبت به انتخاب ، بررسی و مقایسه انواع فنر لول های موجود در سایت اقدام نمایید. آرکاموبیل به عنوان جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی ، قطعات مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه اصل بودن فنر لول های عرضه شده به هموطنان عزیز را تضمین می کند.
    فنر لول خودرو که به آن فنر سیستم تعلیق نیز گفته می شود یک کویل فلزی با حلقه های باز می باشد که با فشرده شدن ، فشارهایی که به خودرو هنگام عبور از پستی بلندی های جاده وارد می شود را تعدیل می کند. در اکثر خودرو ها فنر لول ، کمک فنر و سایر اجزای سیستم تعلیق مثل یک تیم جداناپذیر کار می کنند تا از تکان های شدید خودرو جلوگیری شود و تعادل خودرو در سطح جاده حفظ شود. فنر لول خودرو با ایجاد ارتفاع در خودرو سبب بهبود کیفیت رانندگی می شود و بدون فنر لول و اجزای آن خودرو بر روی سطح زمین قرار می گیرد.
    پیشنهاد ما این است که به صورت دوره ای فنر لول ، کمک فنر ، میل تعادل و سایر اجزای سیستم تعلیق بازدید شود. همچنین اگر شما در مناطق سردسیر زندگی و رانندگی می کنید که جاده ها را در زمستان به علت یخبندان نمک پاشی می کنند بایستی بازدید های فنر لول و سایر اجزای سیتم تعلیق را در دوره های کوتاه تری انجام شود ، چراکه نمک موجود در سطح جاده سبب زنگ زدگی و خوردگی فنر لول و سایر اجزای سیستم تعلیق می شود و امکان شکسته شدن سریع تر آن می شود.

  • سیبک
    سیبک

    سیبک انواع مرسدس بنز ، بی ام و BMW ، پورشه

در صفحه
نمایش 169 - 177 از 177 آیتم
نمایش 169 - 177 از 177 آیتم

کد QR

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد

منو

مقایسه 0