فیلتر هوا اورجینال مرسدس بنز E200 مدل 2011 , 2012 , 2013

جدید

  • فیلتر هوای اورجینال مرسدس بنز
  • مناسب برای مرسدس بنز E200 مدل 2011 , 2012 , 2013
  • فیلتر هوا موتور M271 CGI مرسدس بنز
  • کیفیت ساخت عالی

جزییات بیشتر

موجود ، تماس بگیرید

 
بررسی تخصصی

فیلتر هوای اصلی مرسدس بنز E200 مدل سال 2011 تا 2013 

فیلتر هوای اوریجینال مرسدس بنز E200 مدل سال های 2011 , 2012 , 2013 با کیفیت ساخت عالی سبب تصفیه هوای ورودی به موتور مرسدس بنز E200 شما می شود و از ورود آلودگی به همراه هوای ورودی به موتور مرسدس بنز E200 شما جلوگیری می کند. فیلتر هوای طرح اصلی مرسدس بنز از کیفیت و مواد اولیه خوبی ساخته شده است و سبب بهبود تنفس و احتراق خودرو شما خواهد شد.فیلتر هوای پیش روی شما مناسب برای مرسدس بنز E200 مدل سال 2011 2012 2013 که دارای موتور M271 CGI است می باشد.

نکاتی در مورد فیلتر هوا خودرو :

 خودرو مرسدس بنز E200 مدل 2011 2012 2013 دارای موتور چهار سیلندر 271 CGI می باشد و فیلتر هوای آن با بنز های E200 قدیمی تر متفاوت است که هنگام خرید می بایستی به این نکته توجه کنید. در صورت عدم اطمینان از متناسب بودن لوازم یدکی انتخابی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  وظیفه فیلتر هوا ، تصفیه هوای ورودی به موتور مرسدس بنز شما می باشد چراکه یک موتور تمیز همیشه عملکرد بهتری خواهد داشت. یکی از اصلی ترین اجزای موتور مرسدس بنز جهت جلوگیری از ورود آلودگی ها به موتور آن  فیلتر هوا می باشد. فیلتر هوا با وارد کردن هوای تمیز به موتور خودرو شما سبب بهبود عمل احتراق در موتور می گردد ، چراکه هوا یکی از اجزای مورد نیاز برای ایجاد احتراق می باشد و بهبود شرایط احتراق در موتور مرسدس بنز شما سبب عملکرد بهتر موتور می شود. همچنین فیلتر هوا با جلوگیری از ورود آلودگی های محیطی مانند گردوغبار و اجسام خارجی آن را از آسیب دیدگی محافظت می نماید. فیلتر هوای اورجینال مرسدس بنز به خوبی این وظایف را برای خودرو شما انجام داده و از هرگونه آسیب احتمالی به موتور 271CGI مرسدس بنز شما جلوگیری می نماید و همچنین تنفس و احتراق موتور مرسدس شما را بهبود می بخشد. 

دوره های تعویض فیلتر هوا خودرو :

تولیدکنندگان خودرو معمولا دوره های زمانی مختلفی را برای تعویض فیلتر هوا خودرو در نظر می گیرند که شرایط آب و هوایی ، آلودگی های محیطی و نحوه رانندگی شما روی این دوره زمانی تاثیر گذار خواهد بود. اگر در شرایط هوای آلوده و پر از گرد و غبار با مرسدس بنز E200 خود رانندگی می کنید و همچنین حرکت و توقف زیادی با خودروی خود دارید می بایستی دوره های زمانی تعویض فیلتر هوای مرسدس بنز خود را کوتاهتر کنید. از دیگر موارد موثر در دوره های زمانی تعویض فیلتر هوا کیفیت ساخت فیلتر می باشد و فیلتر هوای اورجینال مرسدس بنز از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و از این لحاظ به شما اطمینان خاطر می دهد.

فیلتر هوا اورجینال مرسدس بنز E200 مدل 2011 تا 2013

بررسی ظاهری فیلتر هوا خودرو :

بررسی ظاهری فیلتر هوای مرسدس بنز E200 شما کار سختی نبوده و بدون مراجعه به تعمیرگاه نیز قادر خواهید بود این کار را انجام دهید. برای این کار باید به دفترچه مرسدس بنز E200 خود مراجعه کرده تا از محل فیلتر هوای آن آگاه شوید سپس پیچ های محفظه فیلتر هوای مرسدس بنز را باز کرده و آن را خارج نمایید سپس ظاهر آن را بررسی می کنید ، اگر ظاهر فیلتر هوا شما تیره نشده بود و گردوغبار کمی روی آن قرار گرفته بود ، فیلتر هوا نیاز به تعویض ندارد و پس از تمیز کردن آن را به محل خود بازگردانید. اما اگر رنگ فیلتر هوا E200 تیره شده بود و یا یک لایه از مواد جامد سطح آن را پوشانده بود حتما باید فیلتر هوای مرسدس بنز خود را تعویض کنید. 

اگر فیلتر هوای خودروی خود را به موقع تعویض نکنید باعث ورود هوای آلوده به موتور خودرو شده و احتراق در موتور مرسدس بنز شما به خوبی صورت نمی گیرد و در عملکرد خودرو مشکل ایجاد می کند ، مخصوصا در زمان استارت اولیه و روشن شدن مرسدس بنز خود با مشکل مواجه خواهید شد. از دیگر مشکلات عدم تعویض به موقع فیلتر هوا خودرو ، افزایش مصرف سوخت می باشد که میزان مراجعه شما را به پمپ بنزین افزایش می دهد. 

همانطور که مشاهده می کنید شکل ظاهری این فیلتر هوا با فیلتر هوای بنزهای E200 قدیمی تر متفاوت است و قبل از خرید حتما به مدل خودرو و سال ساخت آن توجه کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

                   

آرکاموبیل فروشگاه تخصصی لوازم یدکی و سیالات خودروهای بنز ، بی ام و ، پورشه عرضه کننده انواع فیلتر هوا خودرهای آلمانی به هموطنان عزیزمان می باشد

 
جزئیات فنی
نام کالافیلتر هوا اورجینال مرسدس بنز
شماره فنی2710940304
برند خودرومرسدس بنز
کلاس خودروE 200
سال ساخت خودرو2011 , 2012 , 2013
اتاق خودروW 212
موتور خودروM 271 CGI
کشور سازنده قطعهآلمان
برند سازنده قطعهمرسدس بنز
تعداد در پکیک عدد

30 محصول مشابه یافت شد

نظرات

کد QR

منو

مقایسه 0